czwartek, 13 września 2018

#134 ...podaj dalej 1/2018

Witam Was serdecznie :)

Dzisiaj przychodzę z zabawą podaj dalej,
do której zgłosiłam się po raz pierwszy.

Bardzo podoba mi się koncepcja tej zabawy, o której będzie niżej...

Zabawę podaj dalej upolowałam u Lexie's Art czyli Oli ;)
Czekałam na niespodziankę tak trochę niecierpliwie, 
ponieważ byłam bardzo ciekawa co znajdzie się w paczuszce do mnie zaadresowanej? :)

I jest już u mnie, dziękuję za super prezenciki ;) niespodzianka udana.


Zgodnie z zasadami, zapraszam na zabawę u mnie na blogu :)

Czekam na zgłoszenia - paczka niespodzianka trafi do dwóch pierwszych osób, które pod tym postem zostawią komentarz z chęcią wzięcia udziału w zabawie.
Na wysyłkę mam 365 dni.
Osoby, które otrzymają ode mnie upominek, zobowiązują się do ogłoszenia tej zabawy na swoim blogu, na tych samych zasadach.
 Zabawa dotyczy osób aktywnie prowadzących bloga.
Po zgłoszeniu proszę o kontakt mailowy: ad.mail@wp.pl
 Na zgłoszenia czekam do końca roku.

Zapraszam ;)

1 komentarz:

  1. Cuuudowne prezenciki dostalas od Oli :)))) Baardzo milo mi Cie poznac :))) Niesamowite sa te Twoje karteczki :)) Napatrzec sie nie moglam :))) Z przyjemnoscia bede zagladac :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))) A na slodkosci Zapraszam czesto :))) Ja lubie je robic :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)