sobota, 21 listopada 2015

# album harmonijka

Dzisiaj idziemy z mężem na 30-te urodziny koleżanki.
Na początku przygotowałam kartkę urodzinową ale miałam ochotę zrobić coś wyjątkowego.
Na blogu art-moni pojawił się post zachęcający do wykonania ramki/albumu harmonijki na zdjęcia.
I to było to. Spodobał mi się ten pomysł :)
I tak powstał mini album, z jednej strony ze zdjęciami Ewelinki (solenizantki) oraz Jej rodzinki, do której należą również konie bo je uwielbia. Z drugiej strony są 2 zdjęcia na których wspólnie jesteśmy my.


Miejscami delikatnie wpleciony jest zielony-morski kolorek, niestety na zdjęciach tego nie widać. Jeśli chodzi o jakość zdjęć to muszę nad tym popracować, w rzeczywistości jest bardziej "wyrazisty"...
Digi stempelek -30 URODZINY- dzięki AliceCreations
 





Pozdrawiam ;)
 

10 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło :) Jestem zachwycona :) Prezent z pewnością będzie się podobał :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki mocno spersonalizowany prezent cieszy niezmiernie. Super wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie!!!Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno sie spodoba :)) super ! Dziękujemy za wspólną zabawę w Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się kolorystyka, no i sam album oczywiście też :) tyle różnych drobiazgów na nim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Klimatyczny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)